Modna revija: O knjigi, 27.5.2010, Kino Šiška

V Kinu Šiška so se s svojimi kolekcijami predstavili študentje vseh letnikov NTF. Nekaj meni najbolj zanimivih najdete v nadaljevanju…

visoka moda visoka moda2

Back to the future - Janja VidecJanja Videc: Back to the future

3D - Nuša Bernot

Nuša Bernot: 3D

Biokolekcija - Ilina Šolak Ilina Čolak: Bookolekcija

colour boom - nina torkarNika Torkar: Colour Boom

Moj dežnik je lahko balon - Gabrijela Kristina Qualizza Gabrijela Kristina Qualizza: Moj dežnik je lahko balon

Pobarvanka - Tina VrhovecTina Vrhovec: Pobarvanka

Prepleteni svet - Eva Jančar Kalan Eva Jančar Kalan: Prepleteni svet

Spomini iz Maroka - Anja Kert Anja Kert: Spomini iz Maroka

Zvitki - Manja Jagodič Manja Jagodič: Zvitki

Sladkorčki -- Marcela Horvat Marcela Horvat: Sladkorčki

Dell`arte - Neja Marčič Neja Marčič: Dell`Arte

2 komentarja

  1. Gabriela in prve obleke so mi cool.. Nekatere so pa res joj, prejoj…. 🙂

  2. Ene so res kul in zelo uporabne, spet druge pa… ampk skupaj kot celota so mi ideje ful zanimive…

Komentiraj