Jewelry FIN and NIIRO


logo20

logo3 logo13 logo8 logo1

logo21

Model 1: Tadeja Ogrizek, Supermodel Slovenije 2009

Model 2: Mateja Hočevar – Mika

Jewelry: FINdesign

4 komentarji

  1. Prva mi je zelo všeč:)
    Si vse sama retuširala?:) Vse so mi fajn razn pr tretji mi je mogoce prevec blury retusirano…:S nevem al pa js tko vidm hehe je res že pozna ura 😛 hahah
    na drugi in četrti fotki mi pa model mal bl močn zgleda:)
    Drgač pa JA ql:) mi je všeč da velik delas in da napredujs!;)
    No sej vem da nism glih kksn dobr krtik ampak vseen včas pa rd kej napism hehe napism pa tko kokr si mislm 🙂 hehe
    slisvaaaaaaaaa 😉

  2. tenks žiga za mnenje 🙂

    retuširano je minimalno, le kožica je minimalno spolirana in to je to…
    model druge in četrte fotke ni manekenka, morda zato 🙂 poanta ni bla na modelih, sej to si pa opazu… 😉

  3. ja ja Nakit 🙂 hehe to sm itak opazu hehe aja nism sploh vidu da sta 2 modela hehe sta si kr podobne na hitr:) upsups:) Veš kaj sm se še edino spomnu učer k sm pol razmislu…mogoče bi kot predstavitev nakita mogl bit bl close up shoti da bis e bolj res samo nakit vidu na detajlih modela 🙂 nevem sej sam pametujm neki hahahaha :))) tko bi se js lotu pomoje:D

  4. vem kaj bi ti hotu in kaj bi jaz, vendar je naročnik želel fotke celotnega telesa… želje naročnikov so pa prve 🙂

Oddajte komentar

