Tjaša K.

tjaša blog fb

Model: Tjaša K (Bronz)

Styling: m*faganel

Make-up: Ana Lazovski

Photo: Petra Nuzdorfer

9 komentarjev

  1. Vse mi je fajn…osvetlitev, poza mogoče bi bla čb bolš nevem ugibam js bi dal čb samo zato ker mi ni nekih posebnih barv notr…drgač pa mejčkn mogoče mi mimika ne štima čist za moj okus 🙂 Evo da nous rekla da nc ne komentiram :)))
    Drgač pa kokr sm ti reku…NAPREDUJŠŠŠŠŠŠŠ ;))

  2. 🙂 very nice. mislim, takrat, k sm prletu za par minut pogledat, pa sm velik fotk v lajfu naredu, ampak mi marsikej ni blo jasno, tko, da, svaka čast, Petra. 🙂 aj lajk it a lot!! 😀

  3. BW ni boljše, verjemi, sem probala 🙂
    in sem vesela da komentiraš in poveš po pravici, kaj po tvojem ni dobr 🙂
    hvala žigec 😀

  4. jurček, to je blo čist eno drugo fotkanje 😀 slike iz tega shoota bodo pa kasneje gor 🙂

    in hvala 😉

  5. a zdej vidm zakaj me je izraz motu…ker ma lev uč bl odprt kot desn 🙂 vidš?

  6. To je Tjaša ja, en uček ima vedno bolj odprt k drug 🙂 nepopolnost je popolna 😀

  7. aja?:) aaaaaa to sm že mel enkrat ja ko sm enga modela fotku…mi je šlo na živce k se sploh pr portretu ful pozna…no sam mal več dela v PSju pa ma isti uč 😀 hehehe al pa pač pod takim kotom fotkanje da se ne vid tok 🙂

  8. Sej veš da ne maram retuše, sploh pa takšne k spremeni celotno podobo.. Tjaška je takšna in to je to… nč spreminjanja v photoshopu… men je všeč 😀 edin kar je ja, tko k si reku, pod drugim kotom slikat…

  9. ja sej js tut nism za te stvari…ampak če bi kkšne portrete od spredi delala ja potem pa rata to že kr moteče bi blo pa kr treba mal uč povečat 😀

Komentiraj