Modna revija Miro Design @ 5.11.2009, Union

5RA_1750 copy Rekli so, da se nam obeta še ena odlična modna revija. Seveda sem morala biti tam, da se prepričam. Že ob vstopu v dvorano sem bila presenečena, saj smo naleteli na zanimive “intimne” prizore med fanti in dekleti, ki so se poigravali drug z drugim. Že samo to nas je pogrelo in vedeli smo, da nas čaka nekaj velikega.

Modno revijo je otvorila manekenka Iris Mulej.

Modna revija je bila razdeljena na dva dela.

V prvem delu se je s svojo kolekcijo predstavila priznana slovenska manekenka in model ter po novem tudi kreatorka Jana Koteska s kolekcijo Miro TheKid.

V drugem delu pa je svojo kolekcijo oblačil predstavil kreator Miro Mišljen. Najbolj je presenetil s čudovito krojenima poročnima oblekama, ki sta požele vse poglede prisotnih.

Vse to kaže na to, da v moderni dobi domišljija in kreativnost nimata meja, zato vsem kreatorjem: le tako naprej!

5RA_1400 copy 5RA_1409 copy

Kreator: Jana Koteska

Kolekcija Miro TheKid

5RA_1420 copy 5RA_1429 copy 5RA_1510 copy

5RA_1490 copy 5RA_1501 copy 5RA_1519 copy

Kreator: Miro Mišljen

Kolekcija Miro Design

5RA_1525 copy 5RA_1707 copy 5RA_1543 copy

5RA_1550 copy 5RA_1565 copy 5RA_1598 copy

5RA_1652 copy 5RA_1700 copy 5RA_1657 copy

5RA_1728 copy 5RA_1733 copy 5RA_1742 copy

5RA_1718 copy 5RA_1842 copy

8 komentarjev

  1. Petra, huuuude fotke – sploh glede na to, kakšna je bila luč.. it was baaad :/
    si imela kaj težav z WB? jaz sem imel kljub custom WB vsako fotko druge barve (utripanje luči v svetlobnem topu)… damn! 🙂

  2. B R A V O
    M I R O.

    B R A V O
    I G Y.

    H U D O O O O O O . . .

  3. Matjaž, luč res ni bla taprava za nas, ampk kej dost težav ni blo… blo je nekaj fotk, k je vlekl na zeleno drugače je pa kr šlo 🙂
    ampk spektakel je pa bil 🙂 in lepo te je blo vidt po doooolgem času… oglasi se še kej v ljubljani 🙂 bomo šli na drinko 🙂

  4. vidim, da ti rorčič dobro služi … 😉

    keep up the good work! 🙂

  5. hvala dragec moj 😀

  6. Petra: pismo, mojemu eosu pa je totalno utrgalo barve… bom začel razmišljati o nikonih… 😉 😛

  7. ha ha ha, ja pa sej vidš na mojih slikah, da skos na zeleno vleče… al pa na mrtvaško barvo :S
    mal so luči hecale ja, sam tolk pa spet ne…
    nikon rulz 🙂 ha ha ha…

  8. ok, sem pozen, pa vendar… sem tudi jaz objavil zadevo (na FB)… Canon še ni za v smeti, le več dela je z njim 😉

Oddajte komentar

