Maturantska parada 2009 @ Slovenska cesta 15.5.

5RA_5259 copy

Spet je prišel dan veselja in dan rekordov. V Ljubljani že deveto leto zapored maturantje in maturantke po Sloveniji postavljajo rekorde in se vpisujejo v Guinessovo knjigo rekordov. Maturantska parada je postala tradicija. Letos je zaplesalo kar 26.722 plesalcev in plesalk. Ljubljanska Maturantska parada je izvedla največjo četvorko na svetu na eni lokaciji, saj je plesalo kar 6088 maturantk in maturantov.

Rekord je bil postavljen, mene pa so preplavila čustva in še sveži spomini na mojo maturantsko parado 5 let nazaj. Kako smo se imeli super in kako smo bili veseli, so me spominjali nasmejani obrazi maturantov na cesti. Veseljačenje brez meja in norenje se je seveda nadaljevalo kar na Slovenski ulici, dokler se niso odpravili na after na Gospodarsko razstavišče. Na trenutke me je kar premamilo, da bi stopila k njim in malce zaplesala. Vsi tisti občutki, da smo postavili rekord, so bili nepopisljivi, pa čeprav smo se zavedali, da nam kasneje ne bo pomenilo veliko, a v tistem trenutku smo bili mi zmagovalci in rekorderji! Za vedno!

Zaplesali so na znano Straussovo glasbo Fledermauss – Quadrille, ki je ob 12h odmevala po vseh večjih mestih Slovenije. A slovenski maturantje niso zaplesali sami. Z njimi so plesali še dijaki iz kar 60 evropskih mest, saj so  četvorko plesali tudi v Srbiji, Hrvaški, Makedoniji, Bosni in Hercegovini, Črni gori, Bolgariji in Romuniji.

5RA_5251 copy5RA_5261 copy5RA_5291 copy5RA_5307 copy5RA_5488 copy5RA_5292 copy5RA_5320 copy5RA_5341 copy5RA_5366 copy5RA_5374 copy5RA_5419 copy5RA_5422 copy5RA_5505 copy5RA_5585 copy5RA_5593 copy5RA_5652 copy5RA_5430 copy5RA_5447 copy5RA_5526 copy5RA_5552 copy5RA_5561 copy5RA_5569 copy5RA_5641 copy5RA_5691 copy

2 komentarja

  1. mater … jezen sem, ker mi je zadnji trenutek uletelo nekaj drugega za delat in nisem mogel it. ko bi vsaj tam lahko kaj pametnega naredil, pa je blo vse skupaj bolj za … ah, brez veze – pa drugo leto. 🙂

  2. ola blo je ful lušno .mi je pa full hudu k nemorem vidati svoje slike in bi vas prosil če mi jih lahko pošlete.in se vam že naprej vam zahvaljujem.

Oddajte komentar

