Modna revija Mojce Beseničar @ Festivalna 8.4.2009

DSC_2171 copy

V Festivalni dvorani je Mojca Beseničar predstavila svojo letošnjo kolekcijo oblačil za pomlad in poletje 2009.

Oblačila so se zavila v mavrico različnih barv, obleke so bile lahke in preproste. Spomnladanske barve bodo zažarele v sončku.

Več pa v nadljevanju v galeriji slik…

DSC_1945 copyDSC_1957 copyDSC_1979 copyDSC_1993 copyDSC_2062 copyDSC_2076 copyDSC_2086 copyDSC_2093 copyDSC_2129 copyDSC_2186 copyDSC_2213 copyDSC_2221 copyDSC_2240 copyDSC_2248 copyDSC_2270 copyDSC_2256 copy

7 komentarjev

  1. Zelo lepo narejeno!

  2. vedno boljša si 🙂
    škoda edino, da tisti krogi zadaj svetijo v taki grdi barvi… 🙂 nisem prepričan, ampak mislim, da lahko barve menjajo (vsaj spomnim se tako)… ampak tukaj itak nimaš kaj za narest 🙂

  3. @Luka: hvala 🙂

    @Matjaž: vsakič malce več izkušenj pa nov objektiv… malce pomaga ja 😉 drgač pa ja tisti krogi so prou grdi… no zdj lučk niso menjali, ampk so bli vseeno nadležni…

  4. uiiii, superca. lani sem tudi jaz to delal, letos sem mel druge stvari. 🙂

    vidim, da je bila kar zanimiva modna.

    sam, men so pa te lučke fajn, ne vem zakaj … :p

  5. sej men so tud fajn, sam barve so grde 🙂 tko umazano zelena 🙂

  6. Posted by Andreja on april 13, 2009 at 4:24 pop

    Bravo Mojca!
    Najboljša si, kje si lahko ogledam in kupim tvoje modele?
    Andreja

  7. Posted by Mojca B. on april 13, 2009 at 5:29 pop

    Andreja
    Pokliči me na telefonsko številko 040 626 171 in se dogovoriva
    Lep pozdrav
    Mojca Beseničar

Oddajte komentar

