Friday Fever with Colonia @ InBox 13.3.2009

DSC_7680 copy

Vse kar lahko rečem je le čestitke in pohvale. Koliko energije je izžarevala ta pevka med nastopom,… to mi je bilo povsem novo. Ko gledam slovenske pevke, ki se sicer trudijo, si rečem ok. Ko pa sem videla njo, njene plesalce, ki so 2 uri plesali čisto brez pavze… Odlično! Same pohvale!

Nastopili so v petek 13., toliko let je minilo od izida hita Sve oko mene je grijeh, na ponatisnjeni aktualni plošči Pod sretnom zvijezdom, ki je pred dnevi izšla tudi v Avstriji, pa je, če spregledamo dodatek, 13 skladb.

Colonia je največja plesna zgodba na prostorih nekdanje skupne države. Zadnja leta izdajajo plošče tudi na vzhodu in v nemških deželah, odkrili so jih v Aziji in v Južni Ameriki, navdušujejo pa predvsem z energičnimi nastopi. Vatra i led, U ritmu ljubavi, Za tvoje snene oči, Oduzimaš mi dah, Deja vu, C’est la vie, Plamen od ljubavi, Budi mi zbogom, Nek vatre gore sve so le nekateri hiti skupine, ki je razprodala tudi Dom sportova.

DSC_7783 copy

DSC_7565 copy

DSC_7631 copyDSC_7495 copyDSC_7596 copy

Oddajte komentar

