Crvena Jabuka @ InBox 29.1.2009

Klub Inbox začenja z vsakotedenskimi fenomenalnimi koncerti za vse okuse. Med prvimi je v diskoteki s prenovljenim ozvočenjem nastopila skupina Crvena Jabuka. Predstavili so izbrane hite, ki jih večina med nami pozna: Nekako s’ proljeća, Zovu nas ulice, To mi radi, Ima nešto od srca do srca, Sviđa mi se ova stvar, premierno pa so tudi predstavili svojo sveže izdano ploščo Volim te.

DSC_9742

Prišlo je ogromno ljudi, ker cena vstopnice niti ni bila vrtoglava, kot smo ponavadi vajeni. Koncert je bil odličen in komaj čakam, da vidim, kaj pripravljajo v prihodnje 😉

DSC_9632

DSC_9670

DSC_9693

8 komentarjev

  1. Hiti bivše juge. Moj oča jih je poslušal 🙂

    lp, Miha

  2. To je pa veliko boljše kot party fotke ;).

  3. @mikec: mislm da smo te hite poslušal kr usi… crvena so bend za vse generacije…

    @alan: se ti zdijo boljše? no, hvala 🙂 manjka samo še en dober objektiv k mi ne bi naredu tolk velik šuma kot mi ga ta 😦 ko pa to nabavm… 🙂

  4. Fajn je bilo res. Edino malo kritike za inbox… Malo težko je fotkat med folkom, čeprav vidim, da je tebi odlično ratalo.

  5. @darja: res je bla organizacija malce… hja… ni blo tko k bi mogl bit no… ampk sej smo povedal odgovornim… in upam da se bodo za naslednjič zmenili kako in kaj…

    hvala za pohvale 😉

  6. me zanima kako bo izgledal koncert Rasmussov – upam, da me bo doletela čast jih fotkat. 🙂

    veš, sej šum niti ni tako slab, včasih noro izpade. 😉 recimo prvi fotki, za moje pojme, doda nek poseben čar.

  7. @Jure: to bo noro na Rasmusih… čeprou jst pomojm ne bom šla =/

    sj vem da šum včasih prou hudo pride ja, kot res na prvi fotki, drgač pa ponavadi kr moti, pa sej veš kolk mam problema s tem… pr koncertih je še posebno občutljiva ta zadeva…

  8. Tiste party fotke so vse na en in isti način, tukaj ti je pa uspelo najti dobre kadre, tako da keep on :).

Oddajte komentar

