Blogorola upihnila prvo svečko @ K4, 2.12.2008

blogorola-23 copy

Kako hitro bo minilo eno leto od prvega izdajanja brezplačnega časopisa Blogora, si nihče ni zamislil. Pa vseeno je minilo eno polno leto in Blogorola je upihnila svojo prvo svečko izdajanja.

Priredili so veliko zabavo vseh blogerjev, ki objavljajo na spletu o vseh možnih stvareh, od politike, tehnologije, pa vse do mode, fotografije in življenja vseh nas. Praznovali smo v diskoteki K4, ki se je popolnoma napolnila okoli 23.ure, seveda pa brez brezplačnih koktejlov vseh barv in okusov ni šlo. Tudi za voznike je bilo posktbljeno, saj si lahko brezalkoholno pijačo dobil na stojnici s pomarančnim sokom.

Za odlično glasbo so poskrbeli JaMirko & Pier, DJ Ozo, Woo-D… Tema partyja pa je bil disco večer, seveda ob tem zaželjena sončna očala in veliko energije 😉

Super zabava, končno spoznala nekaj blogrjev s katerimi smo na vezi in se že veselim naslednje zabave, poleg tega pa Blogoroli želim ogromno bralcev, veliko dobrih prispevkov in uspeha v nadaljevanju…

Več pa v galeriji slik…

blogorola-1 copyblogorola-2 copy

Več slik pa najdete v ŽURNALOVI GALERIJI

blogorola-3 copyblogorola-4 copyblogorola-5 copyblogorola-6 copyblogorola-7 copyblogorola-10 copyblogorola-12 copyblogorola-8 copyblogorola-9 copyblogorola-11 copyblogorola-14 copyblogorola-13 copyblogorola-15 copyblogorola-16 copyblogorola-20 copyblogorola-18 copyblogorola-19 copyblogorola-22 copyblogorola-24 copyblogorola-21 copyblogorola-25 copy

4 komentarji

  1. Hej Petra!

    Ful dobre fotke … Sam se tudi navdušujem nad fotkanjem in bi mi kak nasvet za slikanje takih zabav prav prišel … mi zaupaš kako nastavitev (hitrost zaslonke, aperatura,…)?

    Tile sliki sta mi še posebej zanimivi:

    Videl sem, da si imela razpršilec na flashu, zaradi vsega alkohola pa ne vem več – a si ga imela direktno v objekt usmerjenega ali si slikala z odbojem. Kam se splača it po en razpršilec za canonov speedlite 430EX II? Je treba kej posebej pazit?

  2. […] je res do izraza prišlo državljansko novinarstvo, praznuje ta teden svoj rojstni dan. Žur sem sicer zamudil, sem pa v uredništvo poslal šopek. Zaslužijo si […]

  3. Petrca fajn slike, maš smisu, se pozna iz partya v party. Mislm da si ena redkih k me spomneš na naše začetke s partyi pred leti.

    Lenart: Ne rabš razpršilca svetlobe za party. Je samo potuha;) Raj se fleš naučit ornk uporablat.

  4. Hvala Petra za tvoj mail … to, da maš malo daljšo zaslonko se mi je zdelo, kaj je optimum se tudi verjetno težko pove ker je vse odvisno od situacije (osvetlitve, hitrosti dogajanja …). Ampak mam vsaj en namik, kje začeti iskati 🙂 Vaja dela mojstra – ta del sem že ujel, ko sem se igral z panning fotografijami. Ni recepta, so pa izkušnje, a ne? 🙂

    @Nejc: razpršilec me matra bolj kar tako – za vsakodnevno rabo. Vem pa, da mi tudi razprsilec ne bo pomagal pri kvaliteti fotk, če ne bom znal prav nastavit aperature in časa, ter pravilno uporabit flash.

    Se bom več igral, pa bomo videli kaj bo ratalo …

Oddajte komentar

