Polzela – modna revija @ Austria Trend Hotel 27.11.2008

polzela -9 copy

V Ljubljani je potekala modna revija Polzele, kjer so predstavili svojo novo kolekcijo. Manekenke in manekeni so se vrstili en za drugim, nastopili so tudi otroci v otroški kolekciji in zraven zaplesali skupno koreografijo.

Seveda pa se mi je kot punci pogled vedno ustavljal pri fantih na pisti 😀 Iz svoje kože pač nisem mogla … In bili so odlični 😀 ha ha ha… Zato sem se odločila, da predstavim samo modno kolekcijo za moške… zato ker jih seveda predstavljajo fantje 😉

No, če se bo kater fant opogumu pa bil prpravljen mal stopt pred moj fotoaparat, naj se mi javi. Brez vprašanja in problema ga sprejmem v svoj objem… ups… objektiv  😉

Več pa v galeriji slik …

polzela -1 copypolzela -3 copypolzela -12 copy

Najprej je bila predstavljena zimska kolekcija, za mrzle dni…

polzela -5 copypolzela -6 copy

Potem za malo manj mrzle…

polzela -2 copypolzela -8 copypolzela -10 copy

Na koncu pa … fantje … v spodnjem perilu 😀 😀 😀 mmmmmmmmm

polzela -15 copypolzela -16 copypolzela -17 copy

No tkole bi pa rada vidla tut kakšnega doma… samo v kravati, reklcu in boksarcah… uf uf uf… mljask 😀 za popapcat 😉

polzela -20 copypolzela -21 copy

6 komentarjev

  1. Kje pa so ženske za mojo dušo 😦
    :p

  2. Kristjan, pridejo kmalu…. 😉 brez skrbi, ne bom te prikrajšala… 😀

  3. hehe dobr so ti ratale 🙂 zelo pohvalno! 🙂
    lepo, da smo se spoznali… se še kej vidmo 🙂
    ps: jaz svojih še vedno nisem obdelal – še ni bilo časa… :/

  4. hej matjaž! ja ful te je blo lepo spoznat. hvala da si me pocukal za rokav 😉 upam da se še kej vidmo ane… bi blo kr fajn pa da mal poklepetamo.
    hvala za pohvale, res niso slabe ja. no in komi čakam tvoje, da vidm kako si pa ti kej poškljocal 😉

  5. Upam da res Petra 🙂

  6. Kristjan, obljubim da jih boš videl!

    drugače pa sta bila tam tut Darja (http://darjas.blog.siol.net/) in pa Matjaž (http://www.matjazocko.com/). Poglej še na njihove bloge za fotke. mislim da jih bosta kmalu objavila 😉

Komentiraj