Žurerka

Se sprašuješ kdo? Kdo drug kot moja mami… 😉

Moji starši so perfektni. Tisti, ki jih poznate se boste definitvno strinjali z mano 😀 še posebno pa moja mami… to ti je prava faca. Kadarkoli sem kej slabe volje je vedno ona tista, k me na polno nasmeje in vedno vedno razveseli. In takrat, ko sva skupaj, pogosto zganjava norčije…

mami blog

Tokrat sva se pač mal dolgočasl, pa sva mal pobrskali po predalih, polsušali muzko (vmes sm spet slišala komentarje kot: “tega štancanja pa res ne bom poslušala”)… in kaj pol… se obrnem in vidm mami, kako je našla moja svetlikajoča roza party očala, vijola verižco, neke špangice v laseh… in potem jo je prevzela muzka in je očitno hotla postat raverka, ha ha ha 🙂 očitno ji glasba pač ni tko napačna kot pravi 😉 skratka, valda sm vzela fotiča v roke…  in posneli sva ogromno slik s takšnimi prizori, da si se lahko samo valjal po tleh od smeha … ampk objavlam sam ti dve, sam za okus. ja moja mami je zakon!!! pa še luštna je ane? ha ha ha … 😀

6 komentarjev

  1. Sicer vaju še nism videl v živo, ampak če primerjam tvojo fotko in njeno sta si podobni kot jajce jajcu 🙂

  2. hah,, žiga, maš prav veš 😀 kadarkoli pridem kam kjer poznajo mojo mami mene pa še ne, rečejo: “Aha tale je pa od Nataške”, ha ha ha…
    ja, sva si kr precej podobne ja 😉

  3. Posted by Sergeja on november 10, 2008 at 9:49 pop

    Res lepi fotki, Petra! Se vidi po kom si tok lušna 😀

  4. Posted by Polona on november 11, 2008 at 11:49 AM

    Lustna mami:) Vidim, da je tvoja energija podedovana! super! Izgleda da sta se fajn zabavali:))

  5. hehe…zanimivo in dobra svetloba

  6. Posted by miki miska on november 12, 2008 at 12:23 AM

    Najprej sem mislila, da si ti. Namreč pri tebi sem navajena najprej pogledat slike, potem pa brat besedilo 🙂 . Res sta si zelo podobni, energijo imata tudi enako… Super sta… 🙂

Oddajte komentar

