I need help

Hmmm … this stick goes here … what about this? Oh, why does it have to be so complicated …

fantek2

9 komentarjev

  1. 😛 jz pa gledam, kdo rabi pomoč 🙂

  2. ha ha ha…

    sam si res prijazen da si jo ponudu… no če bom kej rabla se obrnem nate 😉

  3. Super fotografija!
    Všeč mi je odtenek pri toniranju…

    🙂

  4. Se kar vidim, ko sem kot takle mulc razšraufal kolo in potem ni šlo več nazaj 😀

  5. Love the hat!

  6. Zadnje čase navdušuješ z odličnimi portreti otrok. Kje jih najdeš?:)

  7. hvala vsem za komentarje…

    Anže, že od nekdaj obožujem otroke, njihovo iskrenost in spontanost. in ko vse to dobim v objektiv, sem vesela… hvala za pohvale. kot vedno mi vsi komentarji ful pomenijo, saj odražajo moje delo…
    otroke najdem kar tako, na kakšnih festivalih, zabavah… nekatere izmed njih poznam, druge spet ne… gre le za ujet trenutek… so cortkani ane? 😀

  8. Tale je pa tako čudovita za v katalog. Nasploh ti otročki sedejo. Se mi zdi, da jih ful znaš videti.

  9. Hvala Darja 😉

Oddajte komentar

