Z Lisco v pomlad

lisca-5

Na modnem spektaklu je v prestižni Unionski dvorani Grand Hotela Union Lisca predstavila sveže modne smernice linij perila in kopalk za pomlad in poletje 2009. Tudi jaz sem šla tja in si zadevo pogledala. Moram reči, da sem bila presunjena nad prireditvijo, saj je bilo boljše in lepše kot bi si lahko kadarkoli predstavljala. To je tisto, po čem sem hrepenela toliko časa in sedaj vem, kaj hočem in vem, da tole ni bila moja zadnja modna revija…

 

S seboj sem vzela fotiča in naredila svoje prve modne fotke…

 

Za vse tiste, ki vas zanima kaj več o modni reviji naj povem, da je tokratni dogodek zaznamovala črno-bela eleganca, ki se je v najbolj prestižni liniji zaključila v lesketu srebra. Predstavilo se je več novih linij: Lisca Fashion – ženstveno in modno perilo, prežeto z razkošjem čipč, vezenin in minimalističnimi dodatki.Trendovsko perilo Cheek by Lisca je tokrat v barvah rumene, turkizne in roza.  Modeli linije Lisca Selection so zelo prefinjeni in prosojni ter neustavljivo privlačni. Kopalna moda bo zelo drzna v znamenju črnine in srebra z dodelanimi detajli in sponkami v lesketu kovine ter z nenavadnimi izreku. Vse, ki hočete postati prave zapeljivke, je Lisca prava za vas. Lahko pa si pogledate tudi kratko VIDEO REPORTAŽO.

Vsekakor prosim za mnenje o fotkah vse, še posebno pa tiste, ki se na to nekoliko bolje spoznajo in mi z napotki priskočijo na pomoč…

lisca-4

lisca-10

lisca-9

lisca-3

Prosim za komentarje…

12 komentarjev

  1. Posted by Dejan on oktober 27, 2008 at 8:53 AM

    Postavna dekleta, mi kej..in pa dobre fotke

  2. dobro, sploh za prvič… zelo zelo pohvalno, da si delala brez fleša, tako kot bi se naj to vedno delalo. 🙂
    prihodnjič edino malce bolj pazi na WB oz. slikaj v RAW; predvsem zaradi tena kože, ki je tukaj malce preveč rumen; problem pri teh revijah je, do je osvetlitev večinoma prilagojena gledalcem, ne fotografom – in posledično zelo “švoh” in različnih barvnih temperatur (top, luči od strani, od zadaj)…
    najbolj zanimivo pa je, da ima včasih kakšna low-budget revija veliko boljšo luč, kot kakšna kao high 🙂
    no, tudi lisca je že imela luči postavljeno zeloooo zelooo neustrezno (o tem pisali mediji) 🙂 ampak o tem kdaj drugič 🙂
    mi je pa žal, da nisem utegnil – imel revijo v celju… mogoče naslednjo pridem 😉

  3. @matjaž: hvala za komentar. ja barve so res bolj rumene oz. oranžne ker nisem znala nastavit WB. do naslednjič se to definitvno naučim. no, naslednjič pa upam da se vidiva na kakšni reviji in mi boš malce svetoval 😉

  4. Hehe kot ženska si res fotkala le modo. Kakšna razlika je če fotkajo tipi ali pa ženske 😀 .

    Sicer pa kolikor sem videl po TVju odlomke, so res predstavili zelo hude in vroče zadeve. Ko sem videl Iris Mulej sem pozabil dihat…

    Fajn, 2. in 3. sta podosvetljeni. RAW je pa nujen za take zadeve. Tudi dinamičen razpon je večji, in ne samo WB, tudi vse ostalo kar zajebeš lahko potem veliko lažje popraviš.

  5. Tudi jaz mislim da si naredila zelo dobre fotografije za prvič. Malo so mi moteči tisti stebri na srdini piste, ampak kaj čmo.

  6. Glede na pogoje dela ok.

    Luč je bila res švoh…največ luči na koncu, pa še ta , glede na to, kaj so obesili na nosilce zgoraj, precej boga..na momente so prižigali celo stroboskop..

    Mogoče še nasvet..premakni se na kakšno drugo lokacijo, če gre, da maš še mal drugaćne fotke in ne vse iz enega kota oz. isto pozicijo. Je pa to seveda odvisno od zahtev tistega, za keterega delaš. Nekateri hočejo celo kolekcijo na isti način, drugi želijo reportažo, …

    Drgač pa okidoki!

  7. @ peter: ja, vem, sem opazila razliko pr fotkanju ja… je že prou smešn… in verjemi, na trenutke sm tut jst pozabila dihat, pa sem ženska… vroče je blo ja 😉 no, RAW, to si bom zapomnla ja, naslednjič tako. hvala

    @denis: hvala

    @miro: sm vidla da si se premikal sem in tja ja. sj sm se hotla tut jst mal premaknt, pa sj si vidu, sm stala na stolu, ker sem tok mejhna, da brez njega ne bi mogla nč poslikat in bi lahko slikala le ritke snemalcev in drugih fotografov… sicer pa tut to ne bi blo švoh, ha ha ha 😀 oki, hvala za nasvet, ga bom uporabila

  8. glede na to, da vem, s kakšno opremo delaš, bom rekel kapo dol!! 🙂 S svojo mašinco mislim, da niti ne moraš kaj ekstra nastavljat beline, to je tudi res … :p

    Drugače bi moral tudi jaz priti in sem se full veselil, sam … sem dobil drug dogodek potem … sej po eni strani boljše, ker moda res ni zame … :redface:

  9. @ jure: hvala za pohvale. mi ful pomeni… sicer pa moja mašinca zmore velik stvari, čeprou je le osnovni modelček… drugič greva skupej 😉

  10. ohoho, nova tema. lepo. fotke so pa že itak drugi pokomentirali. WP bi lahko imel malo več tem na izbiro, se ti ne zdi? lp

  11. @ Andrej: ja, WB pa priznam da res ne znam štimat, zaenkrat še ne! se bom pa sigurno naučila do naslednjič, obljubim… se kdo javi za inštrukcije? 😀

  12. Posted by Anita on oktober 28, 2008 at 10:40 AM

    Lepe fotke, lepo spodnje perilo…

Oddajte komentar

