Orto Black and White Party @ Kreta, Absolvent 2008

Spet je za nami noro poletje z novimi dogodivščinami… Zgodilo se je toliko stvari, da sploh ne vem kje naj začnem. Verjetno na začetku. Ampk… kje pa je začetek? uf, dolgo dolgo nazaj… No, jst bom začela kr pri absolventu. Letos sem si privoščila kar dolg absolvent in sicer dva termina. Prvi termin je bil moj lasten absolvent, moja nagrada za priden, uspešen in dokončan štiri letni študij na Fakulteti za šport. Jej, bravo jaz 🙂 ha ha ha 😉 Drugi termin pa… službeno. Fotografsko. Kot novinarka naj bi naredila reportažo vsega dogajanja. In sem jo celo uspešno naredila 😀

kreta -15

Za zanimivost pa bom v tem postu prikazala nekaj trenutkov, ki so se mi to poletje močno vtisnili v spomin… Med branjem pa OBVEZNO poslušajte tale komad, ki definitivno simbolizira vsak party na Kreti.

kreta -2 kreta -5

Na Kreti se je dogajalo toliko stavri, da se nekaterih dogodkov, stvari in trenutkov preprosto ne spomnimo. Kaj je razlog temu, je pri vsakemu drug; nekateri imajo kratek spomin, spet drugi (večina) pa je spila prevelike količine alkohola, ki je zameglil spomin in delovanje možganov tistega večera. Alkohola je teklo in teklo v neizmernih količinah… Baje je vsak večer prav zares vedno zmanjkalo vodke 🙂 Torej slovenci radi pijemo vodko… ali je bila pač najceneje?

kreta -32 kreta -19 kreta -23

V diskoteki Desire, kjer je SiMobil priredil Black and White party, se je plesalo povsod: na plesišču, stopnicah, šanku, zvočnikih, celo po eni in edini štangi ki je tam bila. In kamorkoli si pogledal… razvrat 🙂 na polno! Takšen ali drugačen, nedolžen ali izzivan, vroč ali še bolj vroč… Med vsemi je vladala takšna napetost, energija, vročina, da nihče ni mogel ostati miren… Pri razvrtau smo sodelovali prav vsi 😉 In v tistem trenutku je tudi pasalo… le da so se nekateri naslednji dan malce tolkli po glavi, ko so se spomnili vroči in seksi dejavnosti prejšnje noči.

kreta -11 kreta -28

Za vročo glasbo sta skrbela naša DJ Sylvain ter DJ Umek, ki absolventom nista pustila niti kančka miru, saj je glasba pokala celo noč vse do poznega jutra. Na vseh žurih so za nas poskbeli tudi ostali DJ-i, kot so DJ Maj, DJ Tey, DJ Rocco Rocca…

kreta -30 kreta -20

Še posebno pa ne smem pozabiti na vse ostale Collegiumovce, ki so mi delali družbo in me razveseljevali… Brez njih bi bilo definitivno drugače in ne tako odlično kot je bilo.

kreta -17 kreta -18 kreta -4 kreta -8 kreta -22 kreta -26 kreta -27 kreta -31 kreta -1 kreta -33

Prav zagotovo brez vseh ne bi bilo takšnega vzdušja kot je bil, saj je bil vsak trenutek nekaj posebnega in za vtisnit v spomin. Meni se bosta poleg čisto vseh definitivno najbolj vtisnila v spomin fanta, ki sta se vedno skrivala za velikimi črnimi fotoaparati, Veselko in Ocepek. Fanta hvala vama za dobro družbo.

kreta vo-1

kreta -6 kreta -9

In da ne bo kdo rekel, da me sploh ni bilo na absolventu, evo en dokaz… na sliki s sodelavcem Veselkom 😉  druge svoje slike namreč nimam… pa sej tudi ta ni slaba ane… Vsem ostalim ki pa niste na fotkah pa se opravičujem, vsi ste v mojem spominu ha ha ha 😉

veselko-1

Do naslednjega leta in naslednjega absolventa 2009 pa vsem en velik poljubček… MWA

2 komentarja

  1. Posted by andrej on oktober 23, 2008 at 9:55 AM

    Pozdravljena. sem se že zbal, da se ti je kaj zgodilo. ali pa, da se ti je blog zameril. heh. ql fotkice. lp,

  2. nč se mi ni zameril, sam sploh nism mela časa da bi kej objavla ker sm skos kje drugje kot doma… no sej zdj bom mal bolj skrbela za tale blogič, tko da se še kr kdaj oglas pa kej pokomentiraj če ti bo všeč 😉

Oddajte komentar

