Prvi RBD koncert @ Hala Tivoli, 4.9.2008

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnn…. dočakali so ga…. no, smo ga… Ja, šla sem na koncert in samo iz enega razloga: da vidm kaj je tok super fajn na tej mehiški skupini, za katero nori skoraj celotna mladina Slovenije. No, pa smo šli ane. Čeprav sem pršla eno uro pred koncertom na prizorišče, ni blo nobenega vzunaj. Prvo sem pomislila, da sem nekaj zamešala, mogoče datum, uro, nato pa sem videla, da so vsi… vsi že notri! seveda, prišli so že dosti pred 18.uro popoldan in čakali na odprtje Hale Tivoli, da si rezervirajo najboljše možne sedeže ali stojišča. Noro!

RBD KONCERT-4

In ko smo fotografi in snemalci le prišli noter v dvorano… saj ne vem kaj naj rečem… noro… koncert se še začel ni, nekatera dekleta pa že objokana… otroci od starosti kakšnih 6 let pa vse do 25 letnikov se je prerivalo in nestrpno čakalo na pričetek.

RBD KONCERT-2 RBD KONCERT-3 RBD KONCERT-5RBD KONCERT-6 RBD KONCERT-7 RBD KONCERT-8

Ko pa se je po grozni več kot 30minutni zamudi vse skupaj začelo, pa naj rečem da sem ostala brez besed. Nastopili so tako kot je treba, en velik BUM in publika je padla v totalno histerijo. Punce so živčno jokale, fantje so občudovali telesa dveh pevk na odru in se slinili, spet drugi so ostali odprtih ust in niso spravili iz sebe tudi besedico… Vzdušje je bilo zelo zanimivo ja! Skupina RBD se je kr fajn odrezala in lahko rečem, da če bi bla stara 13 let, bi bla verjetno tut jst fan-ica… Presenetili so me v zelo pozitivnem smislu:D Rebeldemanija se nadaljuje…

RBD KONCERT-9 RBD KONCERT-1-2

11 komentarjev

  1. hehe, sem ostal brez besed. tale histerija, lol. fotke so dobre, ostalo ne bom komentiral… morš bit pa karakter, da se podaš v tole evforično areno. lp

  2. dobre fotke, lepe barve…
    huh, nisem vedel, da tkole zgledajo… pravzaprav sploh ne vem nič o njih, niti ne poznam nobenega komada; čisto me je čas povozil 😉 hehe

  3. Haha, torej si se imela fajn 🙂 . Komaj čakam, da pridem domov in nadaljujem začeto v Portorožu 🙂 .
    Prva sredinska fotka mi je ZELO všeč 🙂 .

  4. @Andrej: ravno zaradi te histerije sm se podala v Halo… da vidm, občutm… prou zanimal me je in evo, spomini superca, ha ha ha 😀

    @Matjaž: ne sekiraj se, tut jst sm očitno za časom… jst sm jih prvič vidla na koncertu (poleg slik na revijah) in morm rečt da so zgledal prou sexi… sj se vidi na fotkah…

    @Anita: hvala 😉

  5. Ampak blonda je pa hudo vroča… Lepe fotke. Zelo.

  6. Darja, hvala za kratek a zelo pomenljiv komentar… mi ful pomeni… ja, hude so ble… malokdaj vidš kej tazga na odru…

  7. js sem bla na koncertu ko jih vidis u zivo je kod da se je podro svet.Rbd je res coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool sploh ko jih vidiš v živo.

  8. jst nism bla na koncertu sm vidim da ste se meli noro kk vam vela

  9. Posted by simona on januar 30, 2009 at 7:44 pop

    rbd je res nnnnaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjbbbbbbbbboooooooooolllllljjjjjjjjššššššššššiiiiii

  10. Posted by Anny_zakon on februar 24, 2009 at 10:16 pop

    Jz sm tut bla na koncertu….Noro je blo!Pa Anahi pa Dulce sta bli tk lepo oblečeni!Sj jz sm bla na useh njihovih koncertih pa še za prodajat sn mela po 5 kart za koncert.Pa jih mam še zdej.Hehe

  11. Posted by rbd naj obozevalka on december 14, 2009 at 8:20 pop

    RBD JE COOLLLL!!!!!!! AMPAK DULCE SE NAJBOLJ AMPAK….DIEGO TUD PA LUPE PAAAAAAAAMIGUEL INN LAVANI.JS NISM BLA NA KONCERTU KER SEM ”KAO”MEJHNA.SAM BI FUL ZELELA IT!NO RADA BI DA BI SLI
    SPET SKUPI!!DA BI PRSSLA NA KONCERT!
    ZATO PROSM DA GRESTE SPET SKUPI
    PORFAVOR

Oddajte komentar

